Rob Favier

Rob Favier verzorgt programma’s en diensten die bestaan uit een mengeling van liedjes en verhalen waarbij het humoristische aspect duidelijk aanwezig is. Toch doet dat geen afbreuk aan de diepe bodem die zijn teksten vrijwel altijd hebben: het zoeken naar datgene wat echt waardevol is, wat zin geeft aan je dagelijks leven, een plaats vinden als gelovig mens in de moderne maatschappij. Tijdens zijn optreden wordt er veel gelachen, maar ook grondig nagedacht. De interactie met het publiek speelt een belangrijke rol. Programma’s worden vaak op maat gemaakt. Zijn werk is geschikt voor iedereen tussen de 15 en de 65 jaar.

Rob Favier

Vraag nu een kerstvoorstelling aan!

"Geef licht!" Wat een mooi thema om met elkaar na te denken over hoe we dat letterlijk in Gods naam kunnen doen! Want God is Zelf het Licht en gaf het in Zijn Zoon!

Bij een concert "Geef licht" wil ik graag met je nadenken over wat het betekent dat God het Licht in de wereld zond en ons wil gebruiken om het door te geven. Er zijn zoveel kansen om iets voor elkaar te betekenen. We gaan dat doen met gevoelige, uptempo en knipoogliedjes en van tijd tot tijd de broodnodige humor om op de been te blijven!

Vraag Rob Favier aan in uw kerk

Wilt u Rob Favier ontvangen in uw kerk?